Jurnal TV a transformat în show politic protestul angajaţilor Combinatului Poligrafic din Chișinău

combinatul-poligrafic

Jurnal TV, post de televiziune finanţat de oligarhul fugar Victor Ţopa, a tansformat în show politic protestul angajaţilor Combinatului Poligrafic din Chișinău. Amintim că se declară nemulţumiţi că administrația instituţirei ar fi acordat spațiul în care activa Combinatul Serviciului unic de apeluri de urgență 112.

Portalul Stopfals.com susţine, însă, că Jurnal TV distorsionează vădit realitatea, în scopuri electorale.

“În primul rând, administrația nu alungă pe nimeni de acolo. În al doilea rând, Combinatul poligrafic are în administrare o suprafață de 18.000 de metri patrați. Doar 3000 dintre acestea erau pentru administrație. Conform statisticilor și a datelor cu privire la personalul implicat în câmpul de muncă, la Combinat sunt angajate 140 de persoane, din care 40 de persoane în administrație. De facto însă, pe o suprafață de 3000 de metri patrați, activau 14 oameni, astfel afirmăm că avem o administrare incorectă a bunurilor statului”, scrie portalul citat.

Stopfals.coms constată şi faptul că la această acţiune de protest au fost invitate două posturi de televiziune: Jurnal TV și TV8, cunoscute pentru viziuni critice la adresa guvernării.

You may also like

Comments are closed.

By