SE CONFIRMĂ // Astăzi s-a developat planul pus la cale de Țopa și Usatîi. Moldovenii au intrat în primă fază a haosului

usatii-nastase-karamalak

Vizitele de la începutul anului ale lui Andrei Năstase la Frankfurt și Moscova, urmate de vizita lui Butnaru la Bad Homburg (FRANKFURT), au emanat astăzi în faza incipientă a destabilizării societățiii. Protestul în miniatură a simpatizanților DA și cei ai Partidului Nostru, conform planului elaborat de axa Frankfurt-Chișinău-Moscova, are menirea să dezmorțească spiritul protestatar intrat în comă după eșecurile lamentabile ale autoproclamaților lideri populari aflați în slujba oligarhilor și a serviciilor secrete de la Moscova.

Se confirmă cu exactitate cele anticipate de presă cu câteva zile în urmă, atunci când jurnaliștii scriau că Usatâi și Țopa au pus la cale ample procese de destabilizare a situației din Republica Moldova, iar planul detaliat al acestor acțiuni a fost vizat de reprezentanții serviciilor secrete de la Moscova cu care s-au întâlnit Năstase și Usatâi în timpul vizitei lui Năstase la Moscova între 5 și 7 ianuarie.

În faza incipientă, partenerii politici Năstase (a se citi Țopa) și Usatâi aveau nevoie de un pretext pentru a aprinde din nou scânteia în ochii necăjiți ai oamenilor pe care i-au ținut luni în șir în corturi și i-au purtat pe la toate protestele fără a le oferi o finalitate măcar ipotetică, mai ales că toate revendicările primelor proteste fuseseră îndeplinite de guvernare. Așadar, aceștia au decis să se victimizeze și să provoace mila cetățenilor pe care i-au mințit cu faptul că televiziunea-portavoce a lui Victor Țopa se închide. Iar de închiderea acesteia se face responsabilă guvernarea sau chiar Plahotniuc personal.

În realitate însă televiziunea lui Țopa (susținută financiar și de Renato Usatîi) nu face decât să reducă din numărul de angajați și să închidă emisiunile de divertisment, pentru că oligarhul nu mai vrea să le finanțeze, dar prezintă concedierea forțată a angajaților ca pe o presiune venită din partea oponenților politici. Astfel, Jurnal TV devine din televiziune generalistă una de știri, exact ca Publika, or interesul imediat a lui Usatâi și Țopa este propaganda politică, iar divertismentul nu e acum decât o cheltuială inutilă de bani pentru aceste personaje. Exact ca și întreținerea sediului luxos din SkyTower, clădire căruia Țopa îi datora aproape 3 milioane de lei la data emiterii scrisorii în care administrația companiei-gazdă cerea evacuarea.

Ironia, mai bine zis sarcasmul situației constă în faptul că în timp ce oamenii lui Țopa și Usatâi sunt scoși în stradă ca să protesteze (îndemnând și alți cetățeni neinformați să o facă) televiziunea care este cică închisă de guvernare, transmite în direct aceste proteste și le comentează din studio. Deci activează în regim normal.

Cert este că victimizarea în cazul Jurnalului nu este decât prima acțiune din lungul șir planificat de parteneriatul diabolic dintre Moscova și Frankfurt. Un adevărat kocktail Molotov – poporul agresiv din corturile lui Năstase (Victor Țopa) și prorușii lui Usatîi, care pe lângă scopul de a-i readuce în țară pe cei doi penali, nu văd cât de aproape este revenirea Moldovei sub influența Moscovei și punerea batistei pe țambalul integrării europene.

You may also like

Comments are closed.

By