Presa “independentă” a lui MAIA-FILAT-LUCINSCHI-ȚOPA se victimizează la Bruxelles în fața prietenilor din PPEM

16326441_785226234958803_1551151040_o

Presa de buzunar a guvernării anilor 2009-2015 se va întâlni astăzi la Bruxelles cu câțiva europarlamentari din PPEM – internațională sub protecția căreia Vlad Filat și schemele sale de devalizare a BEM-ului au prosperat în Republica Moldova.

Astfel, Val Butnaru (jurnalistul finanțat încă din 1999 de către oligarhul Victor Țopa) și Natalia Morari (personaj acuzat în 2009 de implicare în organizarea violențelor din 7 aprilie, amanta deputatului Chiril Lucinschi, membru al PLDM ), însoțiți de Andrei Năstase (finul de cununie a lui Victor Țopa – partener de afeceri și guvernare cu Vlad Filat ) și Maia Sandu (ex-ministru al educației din partea PLDM în Guvernul FILAT), va povesti timp de o oră la Bruxelles cât de asuprită este presa din Republica Moldova.

Exact ca și în țară, aceștia urmează să prezinte propriile probleme financiare cu care se confruntă după ce sponsorii lor au ajuns în pușcărie din cauza implicării în dosarul Miliardului (Vlad Filat și Veaceslav Platon), ca fiind defapt presiuni din partea noii guvernări pro-europene instaurate cu un an în urmă la Chișinău.

Din textul invitației la eveniment, desprindem din start dezinformarea pe care vor să o promoveze în fața europarlamentarilor grupul celor patru, or, potrivit acestuia, pluralismul de opinie din Republica Moldova este în pericol, asta chiar dacă zilnic de la posturile reprezentate de Val Butnaru și Natalia Morari sunt lansate grave acuzații (de cele mai dese ori nefondate) la adresa oponenților politici ai sponsorilor din Frankfurt și din Penitenciarul 13. Totodată, în textul aceleiași invitații găsim ideea potrivit căreia Jurnal TV riscă să se închidă – nici un cuvânt despre faptul că de fapt Televiziunea se mută într-un alt sediu, iar o bună parte din jurnaliști au fost disponibilizati chiar de patronii acesteia din cauza lipsei de finanțare.

Un alt moment interesant pe care se pune accent în invitație constă în faptul că TV7, Jurnal TV, PAS și Platforma DA, luptă cu înverșunare împotriva grupului pro-rusesc din Moldova, chiar dacă ei sunt acei care au susținut și chiar au participat la protestele comune împreună cu partidele conduse de Renato Usatîi și Igor Dodon, doi reprezentanți ai Kremlinului la Chișinău.

Potrivit aceleiași scriituri, grupul care a mers la Bruxelles să se jeluie în fața prietenilor lui Filat este singurul care luptă pentru elucidarea fraudei bancare și asta chiar dacă tot ei sunt acei care au stopat protestele pe tema miliardului după ce au văzut că toate indiciile, inclusiv ancheta oamenilor legii arată că cea mai mare implicare în delapidarea banilor a avut-o Vlad Filat, Ilan Șor și Veaceslav Platon – toți trei sponsori ai grupării din care fac parte și cei patru vorbitori de la Bruxelles.

În fine, nouă nu ne rămâne decât să ne delectăm cu un nou val de manipulare pornit de data asta chiar din Inima Europei de către aceleași personaje care se regăsesc în permanență în preajma clanului, care a sărăcit cel mai mult Republica Moldova.

You may also like

Comments are closed.

By