„Drogații” au anunțat că Moldtelecom a închis Jurnal TV

DA66

Manifestanții Platformei DA au anunțat de pe scenă că operatorul Național de Telecomunicații „Moldtelecom” a sistat transmisiunea postului Jurnal TV, care aparţine oligarhului Victor Ţopa, pentru a nu putea fi difuzat protestul din PMAN. Internauții au venit imediat cu dovezi și critici în adresa activiștilor.

”Drogații au anunțat că Moldtelecom a închis din nou Jurnal TV. Cine e acum în fața televizoarelor, faceți vă rog poze și postați pe facebook. Rușine băi propagandiștilor! Rușine JurnalTV.md!”, s-a amuzat internautul Ion Harghel, pe Facebook.

13094107_999767830060393_7075581288002978840_n

„Care închis ca Jurnal lucrează fără probleme”, a scris Ion Marinescu.

13051731_1016013978481787_6102748862686471844_n

„Nicăieri în Lume nu arată JurnalTV”, a comentat Dimka Dumitru și a atașat o poză.

13096285_1264086343619948_6547338905608915893_n

You may also like

Comments are closed.

By