Jurnal TRIST Media. Sincer ? – începutul unui sfârşit multaşteptat! (BLOG)

Jurnal

Faptul că jurnal TV-ul a fost scos din pachetele de bază al operatorilor de cablu nu e o tragedie. Nici atentat la libertatea presei nu poate fi numit acest gest atribuit lui Vlad Plahotniuc, de către bufonii de curte a lui Victor şi Viorel Ţopa – doi indivizi fugari condamnaţi în lipsă la ani grei de puşcărie.

Cine vrea să urmărească în continuare postul TV din SKY Tower o poate face contra plată, abonându-se la alte pachete. Dacă Jurnal TV are telespectatori fideli, nu trebuie să-şi facă griji pentru audienţă – aceştia vor fugi la companiile de cablu să se aboneze la alte pachete sau îşi vor instala antene parabolice.

Dacă Jurnal TV e unicul produs mediatic echidistant şi corect din Republica Moldova, aşa cum pretinde clanul Năstase-Gherasim-Gâţu-Mocanu-Ţopa-Ţopa, atunci, să ştiţi că este un produs cu adevărat elitist şi merită să fie inclus într-un pachet aparte. Poate chiar să fie singurul din pachetul care s-ar numi spre exemplu: „O apă şi un pământ” şi care ar costa „simbolic” 150 de lei pe lună, adiţional la pachetul de bază. Elitele au de unde…

Dincolo de ironie însă, ca fost angajat al acestui trust, dar şi în calitatea mea de jurnalist care profesează îmi voi permite să deschid anumite paranteze.

Jurnal TrIst media a deviat totalmente de la principiile fundamentale ale presei, devenind unicul post din Republica Moldova care activează doar pentru a discredita un personaj. Exact ca şi partidul cu care s-a afiliat (de la creare) – mişcarea AntiMafie.

Buletinele de ştiri ale acestui post de televiziune sunt machetate în jurul unor ştiri-atac la persoană. Nu vorbesc despre veridicitatea informaţiilor difuzate în aceste ştiri-atacuri, pentru că sper din tot sufletul ca instanţele să se pronunţe la un moment dat asupra acestora.

Plecările masive a unor jurnalişti care se respectă din cadrul acestui trust, demonstrează clar că politica editorială aberantă impusă de clanul instaurat la conducerea postului nu mai poate fi înghiţită nici măcar pentru bani. Şi asta e grav.

Jurnal TV-ul a devenit un fel de EuroTV Roşchişt doar că de data asta reprezintă interesele fugarilor Ţopi. Şi ca să nu existe dubii, la posturi de conducere au fost aduşi reprezentanţii clanului Năstase-Gherasim – nişte gropari ai presei, care, la timpul lor au adus şi EURO TV-ul acolo unde este.

La ce vă aşteptaţi de la nişte „jurnalişti” care îşi permit pe reţelele de socializare să-i numească „lichele” şi „sconcşi” pe toţi acei care nu sunt de acord cu politica editorială lipsită totalmente de pluralism de opinii şi îmbâcsită de propaganda bolnavă al unui fost consilier prezidenţial comunist, care scuipă venin şi se declară acum mare unionist, deşi pe timpuri, în birourile preşedinţiei se ocupa anume de agravarea „problemei româneşti”.

Haideţi să fim sinceri cu noi înşine şi să recunoaştem că Jurnal Trist Media nu este cu nimic mai bun decât NIT-ul căruia i-a fost retrasă licenţa. Haideţi să fim sinceri şi să recunoaştem că retragerea canalului din pachetul de bază al cabliştilor e un semn de alarmă, nu pentru noi, societatea civilă, ci pentru ei administratorii postului, care ar trebui să-şi revizuiască atitudinea faţă de modul în care se face televiziune.

Următorul pas care trebuie făcut în cazul acestul post de televiziune elitist, este retragerea licenţei ca în cazul NIT. Aşa, ca să nu existe supărări şi standarde duble.

Poziţia mea nu este răutăcioasă şi nici ranchiunoasă. Nu le port pică celor ce reprezintă interesele a doi condamnaţi fugari. Nu ne leagă nimic. Nu suntem o apă şi-un pământ..

p.s. – păcat de oamenii care muncesc acolo

Sursa: VOX PUBLIKA

You may also like

Comments are closed.

By